در حال بارگذاری فایل ...
اپ هانی کازمتیکدسترسی آسان‌تر
جستجو کنید...

 با سلام و عرض ادب خدمت تمامی همراهان مجموعه هانی کازمتیک

همانگونه که همیشه برای ما رضایت شما عزیزان در اولویت بوده و است اینبارهم به رسم همیشه برای شما عزیزان شرایط ویژه ای برای بازگشت محصولات خریداری شده در نظر گرفته شده است، چون شما ارزشمند هستید! 

 

  • برای بازگشت محصولات خریداری شده از وب سایت فروشگاه اینترنتی هانی کازمتیک ، یک مهلت 3 روزه در نظر گرفته شده است که شرایط استفاده از آن به شرح زیر است:
     
  •  بازگشت یا تعویض محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست مگر آنکه وجود ایراد و مشکل فنی در آنها توسط کارشناسان مجموعه ما تایید گردد.
  • قبل از ارسال هر محصولی از جانب ما از تمامی زوایای محصول عکس گرفته میشود، محصولاتی از قبیل رژلب،رژگونه، پالت سایه.... اگر مشکلی از جانب ما پیش بیایید و محصولی مشکل دار برای شما ارسال شود با عکس هایی که کارشناسان مجموعه میگیرند حتما قابل بررسی است.
  • اگر محصولی اشتباها برای شما ارسال شود و تا سه روز به ما اطلاع دهید محصول بازگشت داده میشود و محصول درست برای شما ارسال میشود .
  • قابل به ذکر است این بازه زمانی سه روزه که برای بازگشت محصولات در نظر گرفته شده است به دلیل آن است که عکس ها تا سه روز به صورت آرشیو نگه داری و بعد از آن به صورت اتومات پاک میشود.
  • اگر سوالی در رابطه با محصولات دارید حتما با راه های ارتباطی که در اختیار شما عزیزان قراره داده شده است مطرح کنید، همکاران ما با صبر و حوصله جوابگوی شما عزیزان هستند.
ارتباط با ما
هانی کازمتیک
تماس با ما:۰۲۱۴۴۴۸۸۹۴۲
نمادهای الکترونیک
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به هانی کازمتیک می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین